Thinking, reading, debating and speculating
Blond Hottie

K姐:I didn't see the movie yet, but Eddie just told me about something was cut where... That's really fun to shoot where Leta and I sort of have Newt's back and do some action.
我还没看电影,但是埃迪告诉我有个地方删了...... 拍摄那一幕很有趣,我和莉塔护着纽特,采取了些行动。

雀斑:Basically save my arse, but it was cut for time.
基本上救了我的命,但是因为时间剪了。

K姐:There's it. Cut for time. The performance was fine, but time was the issue.
就是这样。因为时间剪了。表演不错,但时间是个问题。

雀斑:That's what David told me
大卫是这么告诉我的。

K姐:Yeah, well I hope that's true.
是,好吧,希望如此。

评论(3)
热度(7)
  1. 共1人收藏了此视频
只展示最近三个月数据
上一篇 下一篇

© Blond Hottie | Powered by LOFTER